Här är jag!

Jag borde sova nu med tanke på att jag ska upp om sju timmar men äsch! Har precis badat och ätit pumpapaj&cheesecake&montblanc som jag, min mamma och syster delade på. Gott!!
Imorgon är det fredag alltså och ännu en vecka är avklarad. De går rätt fort faktiskt! Snart november, sedan är det snart jul och sedan är det 2012! Otroligt!

Eftersom jag tänkte sova kan jag bara berätta att jag lekte med kompisar idag, den indiska utbytesstudenten på min skola, Sanna, och två tredjeårselever! Vi åkte till ett ställe som hette Kamui, gick på en bro som gick över en flod (det var jättefint!!) och kikade runt i ett gigantiskt köpcentrum. Sedan när vi skulle åka hem tog vi fel tåg... Det är inte lätt inte!
Glömde ta med kameran... men här är bilder från förras veckans Walking Tour med folk från skolan!














Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att se dig! Snart blir det pumpapaj här också med alla systrarna :)

2011-10-28 @ 13:40:16
Postat av: Mikaela

Hej :)

ska du på lägret i januari?

2011-11-05 @ 02:33:19
Postat av: Lajna

Hoppas allt är bra med dig för det är det med mig. Men nu tycker jag det är behövligt att uppdatera bloggen! Man vill ju kunna följa din speciella resa genom Japan. Haha, jag vet inte hur många gånger jag varit inne och kollat här på bloggen och läst gamla inlägg ;)

Snart tycker jag vi ska höras av på datorn också, det var ju ett tag sen nu... Du har säkert ett ton saker att berätta!

Jag saknar dig <3

Puss och kram, Lina :) <3

2011-11-09 @ 00:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0