En så kallad, BILDbomb!

God kväll 2012! Ja, här är kort och gott allt jag gjort i december, i bildform. Titta och njut! ;)

Ikea med Bea!


Lussebullebak!


Barbeque med Sannas värdfamilj!





Middag på 68onde våningen i Yokohama Landmark Tower!


Julparty hemma hos mig med mina utbyteskompisar!




Träffa Bea i Ofuna! Ofunas gigantiska vita huvud som sticker upp ur en skog. Ska finnas ett tempel vid huvudets...rot har jag hört.


Pepparkakshus!


AOBA skrivet på Japanska, min familjs namn!


Utflykt till Yamanakako med familjen!


Inte en sten; varm-källa-kokat-ägg!


Leka i Yokohama!


Nyårsdekoration/sötsak!


Och sist men inte minst, dagen när alla tjejer på en rad på diagonalen hade rosa tröja på sig. (Det är sådant man tänker på när alla har nästan likadana kläder!!)


Känner nästan ett behov av att be om ursäkt för att jag aldrig skriver något riktigt vettigt. Jag ser ju mycket spännande och intressant här i Japan och det finns mycket jag tänker som jag inte får ner på papper så att säga. Blivit så att min blogg handlar mest om mitt vardagliga liv och hur det är att vara utbytesstudent i Japan. Om du vill ha en blogg med mer informativ läsning ska du checka min kompis Beatrices blogg, www.beatriceijapan.blogspot.com ! Puss och god natt och Gott Nytt År! :))

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att se att du har det bra och har köpt lite varma kläder. Vilka fina foton du tog i Yamanakako!

Fujisan äger;)

2012-01-04 @ 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0