Jag kom på en sak

JAG SKA ÅKA TILL JAPAN! OM 6 VECKOR, EXAKT 42 DAGAR ÄR JAG I TOKYO! ARIENAITSUNOOO!
Skrev till min värdfamilj igår igen. Jag längtar sååå mycket tills jag ska åka till Japan, jag är inte så rädd för själva att vara i Japan i 10 månader. Det kommer bli ett äventyr. Och jag tror att jag kan lära mig japanska om jag anstränger mig. Men tråkigt med allt jag missar i Sverige, kommer inte vara i Sverige när jag fyller 18, kommer inte vara i Sverige på julafton för första gången i mitt liv och kommer inte att vara i Sverige när min klass tar studenten. Kommer att sakna allt jättemycket. Det börjar kännas. Men det ordnar sig, för jag ska åka till Japan! :)
Nu när det snart är en månad kvar börjar jag fixa allt det sista. Visumpapprena måste komma tillbaka från Japan innan jag kan lämna in på ambassaden. Och jag vill köpa en dator, trots att jag inte vet hur stor användning jag kommer ha utav den. Meeen får se om jag skriver något mer innan det är dags att åka haha. Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0