9 dagar! Ensiffrigt

Okej jag skoja! Jag är livrädd för att åka till Japan i 10 månader!! Resfebern börjar kännas. Jag har skrivit säkert fem packlistor, köpt nästan allt jag behöver och igår startade jag upp min nya dator som jag ska ha med. Skriver från den nu alltså, den är så liten och fin! Perfekt för att ta med sig.

Igår hade jag grillkväll med kompisar, en liten hejdå-fest. Det var jättemysigt och kul:) Fick lite presenter till och med, gulliga vänner man har!! Smycken och en Starke Adolf-plushie. Starke Adolf får nog inte plats i resväskan men resten följer med!

Den här veckan är jag ledig från jobbet för att kunna förbereda mig ordentligt. Ladda batterierna, packa klart, plugga japanska och träffa folk! 9 dagar kvar! Nu kör vi! Alla vi sex som reser med Explorius till Japan kommer flyga tillsammans så det är skönt.

Nu ska jag leka med min favoritsysterson Ebonito! So long, farewell, auf wiedersehen, goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0