Uppföljning på, One Piece finns överallt!

Nu har jag kommit hem från skola och det spöregnar utomhus!! Har ont i huvudet så ska vila nu. Och läsa Boktjuven, riktigt bra bok tycker jag! Nu får ni lite bilder på mer One Piece jag hittat runt och kring mig!
Bara för att jag gillar One Piece och det finns ÖVERALLT!

På mitt mobilsmycke.


På handduken.


Boken jag FICK av en jättegullig tjej i skolan.


Thousand Sunny i Landmark Tower! Det fanns en One Piece-marknad!!


Misslyckades med att vända bilden, men här är den stora upplysta granen i tidigare nämnda Landmark Tower. Samt bredvid mig en liten Choppa!


Gick nerför en trappa bredvid Landmark Tower och hittade One Piece-karaktärers flaggor på marken i den här sten...saken. Längst bort är ett vattenfall.


Allt för idag! Tack och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

pft, Acehanduk XD

GOD JUL PÅ DIG!!!! :D :D :D Hoppas att du har det bra ;)

2011-12-25 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0