Tar en tur till Tokyo!

Hej! Imorgon efter skolan åker jag till Tokyo och ska vara där hela helgen. Det är avresecamp för de japaner som ska iväg som utbytesstudenter, jag minns inte om jag sagt det. Såå blir ett äventyr att ta sig dit! Men äventyr gillar jag så det är bara bra. Igår var jag ute på äventyr också, jag åkte till Peter och hans kompisars skolas internationella föreställning. Det var dans, sång, teatrar och tal på alla möjliga språk, koreanska, spanska, engelska, franska med flera. Beatrice följde med mig så vi satt och tittade. Efteråt åkte vi och tog purikura innan jag åkte hem igen. Älskar purikura! :))
Hörs nästa vecka då antar jag! Ni får två bilder, en från Fujisan-utflykten och en från en japansk maträtt. Den heter udon och är en matfylld gryta. Det är allt möjligt i den, fiskkakor, daikon (släkt med rädisa), kon'yaku och hanpen och deggnyten och allt möjligt intressant som jag inte har någon aning vad det heter på svenska!
Massa kramar! Godnatt:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0