Bunkasaaai!

Dango mums!!


Purikura med Aya-chan!


Choppa!


Jag som Rilakkuma!




Jag, Sanna och Emi-chan! Utbytesstudenterna!


Tio tjejer och en kille. Ser du killen? Ledtråd: han är den enda som gör rock n' roll-tecken istället för peace-tecken...
Vi stod i entrén och skrev för att locka folk till vår film. Vi skrek:
Ichinen ichikumi... EIGA YATTEMASU! (Klass 1-1... har en film!)
Nijihan kara... EIGA YATTEMASU! (Från halv tre... har vi en film!)
Kawaii ko wa... IPPAI IMASU! (Söta personer... finns det många av!)
Fri översättning av mig. Det sista var lite pinsamt att skrika haha, folk skrattade åt oss.


Jag och Yuki!






Nu måste jag gå! Hejhej pusspuss!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Veronica,



hoppas ni fick många besökare till er film...och visst är ni söta. Men vad är ni utklädda till? Var det inte varmt? kramkram

2011-10-11 @ 19:05:07
Postat av: Ronja

Hehehe... Så många peace-tecken!

Dango ser goda ut! \(^^)/

2011-10-11 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0