Thank yoooooou!

Någon fråga om jag är längst i min familj, min mamma och syster är kortare än mig men de andra är längre! :) Men japaner är relativt korta ja, jag är sällan den minsta i ett sällskap. Bland killarna i min klass är det flera som är kortare/lika långa som mig också.

Bilder!

Entrén till Masakis skolfestival!


Koryu Manju, helt grymt god. Sålde på festivalen.


Dem här sålde vi också!


Kaksäljargänget!


Det var varmt...


Jag och Minami vid "Falling in love"-hjärtat på festivalen!


Jag och en kille som hade samma nummer!


Highway man! Jag bor tio meter ifrån Yokohama highway... Långt bort ser man Minato Mirai, Yokohamas högsta byggnad. Min skola ligger där borta så jag åker förbi byggnaden varje dag på vägen till skolan. Ska dit imorgon med min familj.


Typisk japansk kyrkogård som jag hittade bakom några lägenhetshus på vägen hem från skolan, mitt i storstan. Sjukt fin.


Den här förskolan skulle jag ha velat gå på!


Tadaima!(=jag är hemma!) Hundarna attackerar varje dag!


Mina kompisar i skolan när de firade mig! Anledningen till att jag nästan, men inte riktigt, ler är för att min mun är full av chokladkakor.


Födelsedagskort från farmor och farmor och pappa! Tack för alla gratulationer! Önskar jag hade tid att tacka alla en och en! Tack! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0