12 timmar

Om tolv timmar lyfter planet från Arlanda. Jag kan inte fatta det!! Det känns inte helt overkligt längre! Men jag är nervös som aldrig förr. Kan inte finna orden. Ska sova om en stund, om jag kan. Min väska väger 20kg just nu, max är 23kg, men jag ska lägga ner fler saker så är lite orolig. I övrigt är jag rädd för att jag inte vet hur mycket japanska jag egentligen kan. Jag har ju aldrig gått japanska i klass så har inte övat att prata, typ någonsin. Men det borde släppa efter några dagar tänker jag. :)

Tack för alla lyckönskningar och allt stöd! Nu kör jag! Imorgon kommer jag vara upptagen med att ordna det sista så nästa gång jag skriver är jag antagligen i Japan. Om tolv timmar börjar mitt äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0