2 dagar

Panik! Panik! Panik! Om två timmar kan jag faktiskt säga att IMORGON åker jag till Japan. IMORGON börjar jag mitt utbytesår. IMORGON lämnar jag boet. IMORGON lämnar jag Sverige och alla jag känner. Det känns FÖR verkligt! Helt otroligt!

Men tills dess tänker jag säga att det faktiskt är två dagar kvar. Och imorgon ska jag fixa allt det sista, gå förbi mitt gamla jobb, köpa sista sakerna och träffa Lina på dagen, Maria och Matilda på kvällen. Idag hade jag fika med familj och släkt, fick lite presenter! Två böcker som verkar väldigt bra som ska följa med som reselektyr och litet skolkit!

Jag och mina 18 rosor som jag fick på mitt tidiga 18-årsfirande från farmor och farfar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0