KANAGAWA

Jag är inte längre Oliver (från Oliver och gänget) i början av filmen när han ligger ensam och kall i en kartong men en skylt där det står "Pick me!". En familj någonstans i Kanagawa vill ha mig! Jag har accepterat platsen och snart hoppas jag att jag får veta mer om hurdan min värdfamilj är och vilken stad jag ska bo i.
Jättespännande känns det, helt plötsligt mycket mer verkligt att jag ska åka till Japan. Jag ska åka till Japan! Kan du fatta det!?

Mycket att göra innan jag åker, mycket japanska att lära mig. Två-tre månader kvar, LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool du e dåe. PALLAAAH. ABOOOO.

Kom ihåg att du gillar mig. PUSS :D <3 <3 <33 <3333333333333333

2011-05-23 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0