och så vart det Juni...

Fyra veckor tills jag kommer hem idag! Min hemlängtan är nästan värre nu än någonsin förr. Men samtidigt är det så sjukt ledsamt att lämna allt och alla här i Japan... Det här är ju hemma nu, nästan lika mycket som mitt riktiga hem. Det jag kommer sakna mest är nog skolan, skoluniform, hälsa på alla varje morgon och klubben. Purikura, game centers, japansk mat. Det jag inte kommer sakna är i alla fall tågen, hur punktliga de än är...

Haft lite allt möjligt för mig sedan senast och nu är juni här! Blir fullspäckat schema med saker att göra, folk att träffa, nästan varje dag. Åker till Disney Sea nästa vecka vilket ska bli gaalet! Helgen efter det blir det kanske åka iväg någonstans med värdfamiljen hoppas jag. På veckodagarna blir det volley boll och leka med kompisar efter skolan. Idag ska jag iväg till Zushi och sova över hos Emi igen! Vi ska till stranden med hennes familj ikväll och kolla på fyrverkerier, imorgon blir det shoppa i Kamakura och äta fin sushi. Sushi i Zushi, höhö.

Var på bio två gånger förra månaden, två japanska filmer. Uchuu Kyoudai, Rymdbröder, som var rolig men hade dåligt slut. Och sedan, Sadako 3D! Ni vet kanske "Ringu"? Eller amerikanska versionen "The Ring"? Här hade vi nyversion av den, i 3D. Hyfsat äckligt med händer hår och annat kul som sticker ut eller flyger ut från skärmen, men i övrigt var den ingen höjdare. Rätt underligt, men kul, med ett spöke som mördar folk genom Iphones.

Har kollat igenom ALLT mitt baggage senaste veckan och det är inte lite... Har sorterat och bestämt vad som skickas i förväg, lagt det i låda idag och ska skicka nästa vecka! Tar lite mindre än en månad så är så dags nu.

Är för lat för att lägga upp bilder~
Ha det bra, puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0